'I feel like a hero'.

Idag sov jag riktigt länge, väldigt skönt!

Mamma och jag bakade lussebullar med vit choklad i, så förbannat gott x)
Bara att göra en vanlig lussedeg, bara att man kavlar ut som vanliga bullar och stryker på smör och häller över lite socker och krossad vit choklad på och sen rulla ihop för att skära av i bitar. Och sen pensla på "mosat"(?) ägg över och sen strö på strösocker och in i ugnen. MUMS!

Sen blev mamma full innan maten..blä! Ska snart gå upp till stugan innan dom börjar med nåt i soffan.

Kom på att jag är försenad med engelskan och att naturkunskapen ska in på måndag. PANIK!
Vafan har hänt? Ligger efter med varenda arbete den här terminen..liksom borde jag inte försöka lite nu när det är sista året?
HATAR skola och hatar en del människor i den också.
Låt mig rymma ifrån skiten.

Beroendeframkallande låtar:
Colbie Caillat - Bubbly
Boys Like Girls - HeroHeroine
Linkin Park - Shadow Of The Day
Tokio Hotel - Ready, Set, Go

Vet inte om jag ska satsa på att läsa ut boken nu eller börja på naturkunskapen?
Hm..har nog 4 timmars hål imorgon som jag kan göra naturkunskapen på. Fast iofs så ska vi redovisa på den lektionen på morgonen. Hm..DILEMMA!
Bläää...

Jag tror att låten Calbie Caillat - Bubbly är gjord för oss, älskling.
Den ska jag sjunga för dig den dagen jag lärt mig gitarren :)



Godnatt.
Älskar Per<3 - "i feel like a hero and you are my heroine"
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0