Julafton 2.

Idag är min andra julafton ^^
- hade ju en igår med.

Jättekul och trevligt.

Först kom farmor och bror vid kl 14 och då åt vi gröt och fikade (jag höll på att explodera eftersom jag nyss ätit frukost x) )
Sen kollade vi på Kalle Anka och allt det där och sen kom maten fram vid typ 17.30, och då kom även min farbror och kusinen.
Mera mat..tog bara ytters lite ^^
Efter ett bra tag så blev det julklappsutdelning :)
Sedan lite mer fika (jag storknade nästan)

Jag fick i julklapp:
En jättefin klänning från Sisters
Ett par leggings från Sisters
Ett halsband från  Snö of Sweden
Ett presentkort på Gina Tricot, 500:-
Ett presentkort på JC, 800:-
En ashäftig parfym från Paris Hilton i hjärtformat
Hilary Duffs parfym<3
En Paradis-ask
Och igår fick jag ju presentkort på Ikano-huset (350:-) och en ljusgrej

Så nu blir det att parfymera sig ordentligt, klä sig fint och köpa massa kläder, främst jeans :D

Så God Jul och Gott Nytt År på er allihop :)<3
- vad fick ni i julklapp?



Älskar min Per, saknar dig nu älskling<3
/S.

Kommentarer
Postat av: Kristine

fick bland annat perfym och filmer :) God jul!

2007-12-24 @ 21:50:45
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0