Ten.

10 favoriter
färg: 
turkos
mat: Tina, Lollos och min currykyckling med färsk pasta x)
band: för många för att räkna upp här
film: a walk to remember
bok: twilight och new moon av Stephenie Meyer
sport: dans
årstid: sommar
veckodag: lördag
tid på dygnet: pfft..21 kanske?
drink: sex on the beach

9 nuvarande
humör:
lite sissodär uppochner
smak: äcklig
kläder: jeans, linne, tröja och sjal
skrivbordsunderlägg: none
nagel-färg: ljus rosa
tid: 19.19
omgivning: huset?
irritationsmoment: min rinnande näsa
tankar: vill sova

8 första
bästisen:
Tina
internet-nick: typ.. finaste_flickan
husdjuret: katt
piercingen: naveln nyligen :D
kärleken: Per
musiken: typ Westlife, Backstreet Boys och dom där töntarna
bilen: ingen än så länge
kyssen: den som betytt är när Per kom första gången till mig

7 senaste
cigaretten:
ingen kommentar (a)
drycken: julmust
bilturen: idag från gymet
kyssen: eeehm..den 16 december innan Per åkte
cd-skivan: ojsh..lääääänge sen
teve-programmet: jönssonligan och den svarta diamanten

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis:
nepp
brutit mot lagen: det har jag säkert
blivit arresterad: aaasmånga gånger (nej)
nakenbadat: vem har det inte?
varit med på teve: japp, när jag utövade eurytmi med skolan xD
kysst en främling: -

5 vem
pratade du med senast:
mamma och pappa
saknar du nu: Per
gick du på bio med sist: marika och johanna
ringde du senast: mamma
ska du träffa imorgon: Per :D

4 saker
du gjorde igår kväll:
läste och sov
du kan höra just nu: musiken och tvn
du inte kan leva utan: syre, kärlek och mat
du gör när du är uttråkad: sover eller läser

3 människor
som du kan berätta allt för:
Per
som du hatar: ingen jag hatar
som du tycker är snygg: Per

2 antingen-eller
svart eller vitt:
svart
varmt eller kallt: varmt!

1 önskning: att få må bra . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0