Tråkigt.

Inga filmer än!
Dock så har jag en allmänt tråkig grej men jag har inget bättre för mig.

Dagens humör: Rätt okej över lag.
Dagens mående: Hm..sådär vissa stunder, annars bra.
Dagens borde: Plugga psykologi, filosofi, frihetskunskap, svenska..typ.
Dagens frisyr: Åt helvete.
Dagens klädsel: Munkjacka (Ellos), tunika (ONLY), svarta leggings och svarta höga strumpor.
Dagens planer: Julavslutning i skolan, fika, körlektion och slappa.
Dagens materiella vill ha: Ny garderob med massa nya kläder.
Dagens längtan: Imorgon när jag ska klippa mig.
Dagens fundering: Hur fasen frisyren blir.
Dagens beroende: Sömn >.<
Dagens tråkigaste: Fick vänta 15min på pappa i kylan.
Dagens tidning: None.
Dagens låt: Plain White T's - Take Me Away
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0