Sms/jobb/trötthet.

20 juli -07 kl 12:52


"Fan vad jag va dum och elak mot dig i november,
har grubblat på de
hur jag bar mig åt
du är värd så mycket mer än att förtjäna sånt
fy fan!
Så sitter jag här och gnäller nu..usch.
Jag älskar dig Sanna göransson
[L]
Du är mitt allt
lämna mig aldrig!
Massa kyssar<3<3<3<3<3<3<3"

Blev jätteglad för detta sms. Valde att inte censurera nåt från smset eftersom att dom som läser min blogg är dom som redan vet om.
All denna väntan på just dessa ord var värt det.. Säger han det rakt in i mina ögon så kanske jag kan släppa detta snart..hoppas på det iaf.

Har jobbar ons 12-19.45, tors 06.30-14.30 och idag 06.30-14.15.
Att gå upp kl 5 två mornar irad har varit jobbigt, och det märks på mig. Skulle somna ifall jag la ner huvudet nu.
Ska nog äta och sen sätta på en film så ska jag somna gott sen.
Hoppas jag hinner prata med älskling innan jag gör det.
Underbaraste människan på denna jord<3

Imorgon ska jag nog ta mig i kragen ordentligt och träna :)
Hrm..ska nog inte lova nåt :P

Aja, godnatt och allt det där ^^
Älskar min Per<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0