Den lätt förvirrade 42-åringen.

Idag är det Fars Dag, som alla redan vet.
Löjliga dagar detta, men wtf.

Pappa fick av mig och mamma konsertbiljetter till Jill Jonssons (stavning?) konsert i februari.
På kortet skrev jag:
"Till den lätt förvirrade och (unga) 42-åringen
från din älskade och väldigt trevliga dotter
och din "älskade fru" "

xD

Idag vaknade jag av att Morris promt skulle in i mitt rum. Han la sig vid fötterna så jag inte fick något täcke om dom. Det ledde till flera myggbett >.<
Sen skulle Murre också in, och då insåg jag att sängen inte var stor nog åt oss alla tre så jag gick upp.
Sen hade jag mat-tävling med katterna xD
Dom är extremt gluplska ifall det inte är nån som vet.
Currys mat är favoriten bland de där tre så jag kastade maten en bit och den som hann först fick äta den ^^
(Morris vann)
Dock fick han se på när Murre och Curry åt upp resten av maten :P

Sen gick jag ut med dom i snön, totally fun!

Övningskörde massor idag, fick två motorstopp på raden. Blev arg så sen gick det bättre ^^

Snart blir det den där filmen på 5an..kommer inte ihåg vad den hette :P

Bye.
Älskar Per<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0