Long time no see.

Här är jag igen, efter 1½ vecka :P
Better late then never xD

Under lovet pluggade jag på körskolan, tränade och var med Per<3 och så får jag ju inte glömma att jag fyllde 18 år i fredags (2 nov) :D
Blev krogen med Per, bror min och en tjej han hade med sig. Var typ helt dött ute på stan, vart gömde sig alla på min födelsedag? :(
Fick iaf en massa grattis-sms och killen på Steve's Coffee sa grattis till mig :P

Blev sogligt när babe åkte i måndags..sängen blev ju tom :(

Dansade
i måndags och körde spinning igår, så idag är jag värd lite vila ^^
Så blir det ae 30/abs 30 imorgon och kanske spinning på fredag morgon.
Andra  körlektionen på fredag med ;)

Var sjuuuukt trött idag. Lyssnade väl knappt på en stavelse i skolan idag :/
Vi hade besök från Johanna Nilsson, författaren till bla. I utkanten älskade.
Hon var rätt rolig och väldigt jordnära. Pratade väldigt bra.
Hon var lite läskig med :P hon berättade att hon får inspiration från omvärlden och att hon brukar tjuvlyssna på samtal på tunnelbanan etc och att hon har en väldigt stor lust att nån gång bryta sig in i någons hus och typ  läsa dagböcker och sånt. Wierd! xD

Igår var ingen bra dag.
På självförtroendet (ja, så heter kursen i skolan) så skulle vi måla symboler för de jobbigaste vi varit med om och sen skulle vi berätta det inför gruppen om man ville. En grej..
Folk hade först lite ytliga grejer..min var väl den första 'allvarliga'.

Jag kom på 3 saker som varit jobbiga i mitt liv, eller det blir nog 4 förresten.
Jag ritade om aborten, november -06, skiljsmässan mellan mamma och pappa och så i våras när det var slut mellan Per och mig.


Jag valde att berätta om aborten, det är det minst smärtsamma för mitt hjärta. Eller jag har liksom kommit över det med hjälp.
Tårarna var nära och det kändes som att jag verkligen fick prata om det, det blev liksom inte nedtystat.
Kom väl som en chock för vissa. Marie-Anne frågade vad jag lärt mig av det och då svarade jag att jag inte tänker längre "det händer inte mig", för det gör det. En vacker dag..

Lilla Matilda började gråta när hon berättade om sina grejer. Sötnooosen<3
Vi satt sen efteråt och tårarna rann på oss båda..blev  senare på kvällen att man satt och grubblade på allt. Liksom man hade verkligen ansträngt sig för att trycka bort alla dåliga magkänslor.

Men det är väl som Marie-Anne säger, att det är bra att gråta och släppa ut det.
Jag hoppas iaf att det aldrig mer kommer till mig.

Aja, snart ringer väl älskling och så ska jag se Grey's Anatomy sen. Lovely<3

Låtar jag är beroende av:
Three Days Grace - Wake Up
Brick & Lace - Love Is Wicked
Chris Brown - Wall To Wall


Hejdå.
Älskar min Per<3
/S.

Kommentarer
Postat av: Socker

Finns det ngt bättre än greys liksom :)

2007-11-07 @ 23:23:28
URL: http://mooaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0