Snö O.O

Nu snöar det, nu är den förbaskade vintern här >.<
Och jag som ska köra imorgon :( får hoppas att snön och halkan är borta tills dess.
Hade körlektion idag, och jag är så jävla bra på att köra alltså :P
Min andra lektion och jag fick köra tillbaka till körskolan och parkera bilen. Det gjorde Sara på tredje lektionen ;)
Jag börjar köra stadskörning tidigare än henne också :D
Haha..

I övrigt så har väl min dag varit ganska...likgiltig. Blev det som fasen på kören och blev det ännu mer på självförtroendet. Alla undantryckta känslor och minnen kom upp igen liksom.
Blääää, försvinn!

Pratade just med babe. Miss you!
Kollar bussar och tåg. HELVETE vad dyrt tågen är! Fattar dom inte hur dyra dom är? Bussarna har dessutom tagit bort en bra tur >.<

Nu ska jag se på Fast and the furious<3

Herrå.
Älskar min Per<3
/S.

Kommentarer
Postat av: tussie

haha jag vet, helt galet;D

2007-11-09 @ 21:50:34
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0