Kind of hard..

Grubbel grubbel grubbel..

Att tankarna aldrig försvinner?
Magen känns som att den ska vändas ut-och-in.. Vill bara få upp glassen jag just åt.
Ungefär ett år sedan..hur fasen har jag orkat överleva?
Just nu så känner jag för att bara skita i allt och bara vara för mig själv tills jag har läkt.. Det är bara rent jävla bullshit att alla sår läker med tiden. Det läker inte alls, man sätter bara plåster på såren för att de ska sluta blöda.

Har bestämt mig, ska försöka träna mer fastän det är mycket i skolan. Till nästa sommar SKA jag ha min drömkropp! Jag har haft den förut och den ska banneme fram igen! Plus att körkortet SKA jag ha tills jul.
Vilken jävla frihet..

Skulle egentligen vilja lägga mig och läsa hela dagen men det går inte, har massa jävla skolarbete att göra.

I don't want it anymore..
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0