Duktig.

Japp, den här veckan har jag varit duktig fast ändå inte ^^

I måndags gick jag 2,5 km i snabb takt med Matilda och Marika på gympan.
I tisdags tränade jag Aerobics med Tina, Bella och Matilda, kalorierna bara flög ur mig.
Idag har jag orienterat lite (räknas knappt) och varit på danspass med Tina.
Imorgon blir det löpbandet en timma, kanske lite styrka med.

Dock har jag inte cyklat en enda dag den här veckan, men men.
Kompenserar den här veckan för nästa vecka. I Bulgarien blir det verkligen ingen träning, ingen väsentlig iaf ^^ ;)

PÅ FREDAG ÅKER VIII!
- finally!

Nehepp, kroppen är i chock efter all träning så nu blir det att sussa sött :)
- here I come, beautysleep

Godnatt.

Älskar Per Johansson<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0