Home.

Yep, nu är jag hemma. Eller jaa..sen en vecka tillbaka ^^
Så nu kommer en lite redogörelse för min resa i Bulgarien xD

Fredag: Kommer till Varna flygplats runt 21.00 svensk tid. Fy fasen vilken liten flygplats! Tänk er en maskinhall..eller konstruktionen var så iaf, fast mycket större. Kanske inte så mycket större ändå..
Iaf, väskorna tar lång tid på sig och sen åker vi buss till hotellet. I bussen sitter en gubbe som fått i sig några whisky för mycket och han klagar på allt han ser i omgivningen, rätt underhållande.
Kommer fram till hotellet och får våra rum och sen går vi ner för att äta nåt. Blir pizzabit med lite regn >.<
Lördag: Molnigt. Shoppar lite och testar drinkar..
Söndag: Molnigt. Åker till Varna för shoppingtur och hittar lite smått och gått. 1000kr spenderade >.<
Måndag: SOOOOL! Stranden nästa ;)
Tisdag:
SOOOL! Stranden/poolen :D  Enda riktiga fyllan på resan händer den kvällen tror jag O.o
Onsdag: Målnigt på förmiddagen och sol på eftermiddagen. Köper presenter och shoppar lite till. Pengarna slut!
Torsdag: Molnigt/sol.. Sörjer min plånboks tunna fodral :(
Fredag: Soligt. Ligger på taket och solar (fanns solstolar och shit där uppe). Kl 20.35 går bussen til Varna flygplats där vi får reda på att planet är 3 timmar försenat. Äter nåt äckligt och sitter sen på terassen och glor på plan som lyfter och landar.

Lördag: Åker ca 01.30 från Bulgarien (deras tid), framme ca 03.45 svensk tid. Hemma kl 06.40 >.<

My trip i vääääldigt kortfattad verision.
I veckan har jag tränat och varit duktig, men har ej pluggat så det blir väl lite imorgon.. Fast då ska jag iofs plugga med O.o

Saknar Per nåt fruktansvärt. Blääää, kooom hiiiit! :(

Nu ska jag gå och läsa lite och sen glo på nåt meningslöst på tvn och natta barnen (ej mina, syrrans)

Herrå!
Älskar Per!<3

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0