Baby, I am home!

Tjenare på er igen!
Sitter nu här framför datorn och råpluggar texten till Katy Rose - Lemon. Ska sjunga upp den på måndag, aca pella dessutom. HELA låten. Kommer låta förjävligt. Men men.. För ni som inte vet så går jag sångkurs nivå två på Ind. valet i skolan. Så denna låt (ska eventuellt ta den) ska jag sjunga massor massor innan vi har konsert sen i maj eller nåt. Vi skulle välja en låt som vi ville utmana oss med, och visst den är ingen särskild utmaning. Men jag ska höja den efter hand och så har jag en röst som..hur sa Marie-Anne? Jag berör liksom med rösten när jag sjunger tydligen, alla toner sitter inte perfekt men..aa ni fattar.
Imorgon ska vi tydligen promota skolan på blues och jazzfestivalen i Linköping. Vi i sånggruppen. Ska bli trevligt. Bara jag slipper sjunga så x)

Var på resemötet och allt gick jättebra. Sara och jag informerade alla om ALLT inför resan, när vi är där och hemresa och sånt. Nu borde dom fan inte ha några frågor.
Nu ikväll som är kvar så ska jag faktiskt förbereda inför morgondagen med kläder, vill faktiskt klä upp mig lite imorgon. Ska också prata med älskling, fast nu kunde han ju inte det. Hockeyn är ju livsviktig :P karlar...

Nehepp. Får väl säga sov gott och dröm om min underbara design på bloggen. Tack igen Samira :D

Kommentarer
Postat av: lisa

finblogg!
Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-04-03 @ 21:25:21
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0