Catfight.

Idag har varit en påfrestande dag. Inte nog med att vi gick till 17.15 så har det varit en sak mellan två personer som påverkat alla oss andra i gänget. Har ju självklart lett till att jag blir påmind om det som jag varit med om. Jag trodde ärligt talat att de skulle ryka ihop som två...jaa..värre än lejonhonor alltså. Visste inte ifall nån av dom skulle komma hem levande. Men men..de har iaf pratat så förhoppningsvis slipper vi strul i Turkiet och att de slipper det på Kreta. Men usch..det känns som att man måste välja sida. Jag vill inte det. Den ena av dom kan jag prata känslor med och den andra har jag en bra och lagom ytlig kontakt med. Båda har jag lika kul med. Båda har gjort dåliga saker.. Jag tror ingen vill vara någon mittpunkt i detta. Så jag hoppas att ett val aldrig kommer.

Jaja..skönt att dagen snart är över i alla fall. Imorgon ska jag till Stockholm och se Coheed and Cambria :D ska bli überkul!
Shoppade lite Björn Axén-saker idag också. Lägger ut bild sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0