Dans.

Hej igen.
Nu har jag gjort klart kompletteringen. Gjorde det jag alltid gör; skickar iväg mailet utan att ha bifogat filen självklart. Pucko. Fick skicka igen och den här gången bifogade jag den som tur var.

Idag så gjorde vi klart hela koreografin. Ska bara komma ihåg den i två veckor. Lär ju gå åt helvete. Måste skriva en liten påminnelse till mig själv om vad vi ska ha på oss på uppvisningen.

♥ Svarta pösiga byxor (blir mina UFO)
♥ Vitt på överkroppen (blir vitt linne och stor t-shirt över det)
♥ Någon slags fläta i håret
♥ Stora silverörhängen
♥ Turkos ögonskugga, mycket smink

Tror det var allt. Får lägga till om jag kommer på nåt.

Jag är typ själv på msn..det är inte kul. Jag vill ha nån att prata med ikväll. Bläää..kommer garanterat läsa ut boken ikväll om jag känner mig rätt. Då har jag ju inget till Turkiet. Fan. Eller joo..den om den där porrstjärnan kan jag ta med mig kanske. Tracy Lords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0