Gosh, jobbigt!

Har någon här tänkt på hur ansträngande det är att söka jobb? Har säkert sökt mellan 10 och 20 tjänster. Kommer väl snart upp i 60 sökta tjänster till i sommar, men får ändå inte jobb. Nåt fel på mig?
Aja..det var i alla fall ansträngande att behöva läsa igenom typ 100 olika platsannonser och sen behöva anpassa ansökningarna till varje enskild annons. Har ju självklart en mall som jag utgår från och ändrar varje gång.

Lägger in lite bilder från igårkväll, var ju underbart väder då :)

image191image192

   
Märks det att jag bor på landet? ;)


Vet ej om jag skriver mer innan jag går upp till stugan. Märks ^^

Kommentarer
Postat av: Sabine

Härligt med sol :D

2008-04-06 @ 21:55:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0