Hemma igen.

Goddag på er allesammans! (fan vad gammalt det där lät)
Nu är jag hemma igen, har ni saknat mig? ;) Nejvars.. Usch, dagen har varit skitseg! Vaknade klockan 4(!) imorse av att jag fick en hostattack. Därefter var det kört att försöka sova så jag gick upp och fixade allt jag skulle och la mig en stund bredvid älskling. Hann sova en liten stund tills min mobil skrek att jag måste gå ut till bilen nu. Så 5.30 var jag ute vid bilen, trött som fan. Stannade två gånger efter Jönköping (det första stället hade ju inte öppet) och käkade frukost då med och var vid skolan 8.15. Jag sov innan engelska nationella och satt och bara stirrade under provets gång. Efter det blev jag förbannad på eurytmiläraren för att hon är så knäpp och efter det så hade vi bild  som jag inte gjorde ett jota på. Skjutsade därefter hem Marty och då passade jag på att sola samtidigt när jag ändå var i Johannelund.

Men nu är jag hemma med en fruktansvärd huvudvärk och kläder som behöver tvättas. Men jag skriver mera senare. Eventuellt så kanske pappa börjar prata om separeringen med mig..men icke troligt.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0