Hemma.

Goddagens igen. Nu är jag äntligen hemma. Var hur skönt som helst att sola, blev lite brunare. Förväntar mig nu ett pang-resultat nästa gång, vilket blir på tisdag :)
Gick på stan och köpte hårfärg, skulle växlat pengar fast de turkiska var slut och satte in pengar på mitt konto. Sen bar det av mot Linghem. Såg huset där jag bodde förut, ska lägga upp ett par bilder sen tror jag så ni får se.

Denna hårfärg köpte jag i alla fall, har använt H&Ms hårfärg förut, dock inte denna. Men det är ju precis som L'Oreals med hårfärg och blekning för slingor. Ska nog ta många men smala slingor i håret. Blir nog snyggt till brännan jag ska ha sen ;)

 
Vad tror ni? Blir det bra? :)

Såg på vägen till solariet hur jävla mycket dom byggt ut vid grusplanen. Helvete vad hus..vet bara att en gammal kompis har flyttat dit. Tog ett kort i farten när jag cyklade. Klaga inte på bildens kvalité, jag tappade mobilen på asfalten efteråt och den blev lite skrapig >.< typiskt mig. Är btw massa hus bakom och så hade jag kört förbi typ 2/3 :P coolt att lilla Linghem utvecklas så.

image161

Kommentarer
Postat av: Egoina

nja.. det gör jag inte :P

2008-04-02 @ 18:20:50
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0