I skolan.

Hejhej! Nu är jag i skolan och har fikarast. Blir ett äpple för min del. Har just haft samhäll och pratat om vad som händer när man tar studenten, ifall man flyttar hemifrån och ska jobba eller om man ska plugga. Vad man bör tänka på osv. Vi fick en bok som var jättebra och som innehöll mycket och bra information. Saker jag aldrig funderat på kom upp. Vi fick en uppgift där vi ska skriva ett arbete om vår personliga situation efter studenten. Saker jag bör tänka på.
Ska skriva att jag flyttar ihop med Per i hans lägenhet och ska jobba. Ska lägga upp budget osv.. Även skriva om hur min ekonomi är i förhållande till samhällets ekonomi. Fattar inte men info om det ska vi få imorgon.
Älskar samhäll när det är såhär..man får så många tankeställare.

Nehepp, nu ska jag vara lite social med flickorna. Skriver när jag kommer hem i eftermiddag, slutar vid 14.10 men ska då gå på stan och sen sola tänkte jag. Yummie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0