Jag lever!

Det är helt otroligt! Hjärtat bankar fortfarande och jag är faktiskt kapabel till att skriva detta (fast det går väldigt långsamt). Jag körde spinningen på lunchpasset 45 minuter och sen cyklade jag hem. Förstår nån hur jobbigt det är? Har ju ca 4 km från Linghem hit, och det var motvind (som vanligt) och en massa jävla backar förr. Jag hade liksom i lägsta växeln hela tiden typ, jag testade dom andra men det blev alldeles för tungt :P nästa gång ska jag INTE cykla efter ett sånt pass och INTE ta ut mig helt på passet om jag nu nödvändigtvis måste cykla igen. Enda anledningen till att jag orkade var för att jag mutade mig själv, jag fick äta choklad om jag kämpade hemåt ^^

Pfft..nu ska jag slänga i mig nåt mat-aktigt och sen hoppa i duschen. Fan..måste baka 2 kladdkakor till resemötet ikväll också. Orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0