JAG VANN! :D

Någon som ser någon otrolig förändring här på bloggen? JUST DET! Ny design! :D Vann den hos underbara Samira som gör så grymt snygga designer! Trodde aldrig att jag skulle vinna denna..men den är ju så fin! Klart den tillhör mig :D
Ringde Per och var jätteglad.

Sanna: Är du i närheten av någon dator idag?
Per: Nej, hurså?
Sanna: Men du måste! Du måste gå in på min blogg! Den är jättefin! Du är med på bild där!
Per: Jaha..men då kan den ju inte vara annat än fin.
Sanna: Pfft.. Men du bara måste kolla på den idag! Det är jätteviktigt!
Per: Jaja, så..tyst nu! Jag och Anders sitter och planerar nu.
Sanna: Men..jaha..
Per: Mm, vi hörs sen.
Sanna: Jaha...
Per: Mm..puss puss, älskar dig.
Sanna: Älskar dig med.
Per, nästan skriker: Hejdåååå!
*klick*

Vi älskar varandra!

Jag tror inte att jag kommer varken blogga eller läsa andras bloggar nu på ett tag, jag kommer bara sitta och glo på min egen blogg. Haha..vore så typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Hehe.. så ball! Sitt inte o glo sönder ögonen! :)
Ha det fint!

2008-04-01 @ 20:21:13
URL: http://samira.webblogg.se
Postat av: Katarina

Hej:) lungt. skit fin blogg du fått :) Samira är duktig hon =)

ah en fin kvälL:)

2008-04-01 @ 21:01:39
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0