Kläderna har kommit :D

Blev jätteglad när mamma kom hem och sa att hon fått ett sms om att ett paket finns att hämta i Linghem. Hon fattade ingenting när jag började hoppa i hallen av lycka :P hon visste ju inte om att jag beställt ens. Men då tog jag i alla fall bilen ner till Linghem och hämtade och sen åkte hem igen. Kan lova att det inte gick helt enligt skyltarnas anvisning ^^ har insett nu hur dåliga folk är på att hålla sig åt sidan på vägen. Var ju fan nästan nere i diket för att fanskapet inte kunde vara annat än i mitten av vägen.
Aja, åter till kläderna. Detta fick jag för totalt 295 kr. Beat that ;)

image170

 

     
(Har på mig det vita linnet under skjortklänningen som tillhör de två gula)
Allt är i storlek 38/40 och de satt bra allihop :)
Det orange linnet ska jag sy in lite i sidorna, det satt nästan som en
mammatopp på mig ^^ men när det är gjort så blir den lovley too!
Allt detta ska självklart med mig till Turkiet! :D

Jag shoppar ALDRIG såhär mycket på en och samma gång.
Nån som förstår min lycka idag?
Psst..har dessutom beställt studentklänning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0