Kokosnötter och sånt..

Är inte rubriker jobbiga att hitta på? Liksom, dom är ju egentligen till för att få folk intresserade till att läsa inläggen men ärligt, man orkar inte vara påhittig varje dag. Man orkar inte vara seriös varje dag med sånt därnt.. Så ni får stå ut med konstiga rubriker.

Sitter nu här i Pers (och lite min) säng med datorn framför mig. Har nyss kommit ut ur duschen och jag har verkligen inte orkat klä på mig. Lite kul med tanke på att tanten i lägenheten framför denna jämt brukar stå i fönstret och glo. Men hon får skylla sig själv, jag tänker inte vara ansvarig för de men hon kommer få ^^

Väntar på att älskling ska ringa och säga att han kommer hem snart. Vill att han ska komma NU! Men då kommer Anders med och då ska vi dra till Mariestad och käka pizza. Fråga mig inte varför vi ska åka i en timma för att käka pizza men dom har säkert nån bra anledning ^^ nej usch, nu drar klockan iväg. Känns som att dom kommer bli sura ifall jag inte är klar när dom kommer. Men är man seg så är man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0