Konsertbilder!

Här kommer alla bilder från igår :) vissa bilder är ganska kassa, men det är ju för att jag fotade med min mobil. Bara 3,2 mp.

 
Vi åt på ett mysigt café i Gamla Stan. Den första pajbiten är lax och spenat, var jättegod. Den andra åt Tina och det var fetaost och spenat tror jag. Båda bitarna var gigantiska men vi klarade av dom :P

image222
Vi har gjort oss iordning på en toa och ska nu gå till konserten!


Vi fick denna stämpeln på handen.


Det dåliga förbandet - Ocean Size (tror jag..side kanske)

             

KOLLA HÅRET!
image240
Visst är det underbart? :D
om ni inte ser så bra så är det typ som afrofrilla fast håret är så långt att det hänger ner istället. Var så kul när man såg micken försvinna in i det där hårsvallet. Han headbangar så underbart med håret :D
Ja, jag är kär i hans hår.

Trodde jag skulle när dom började på Welcome Home (de bilderna där han har 'dubbelgitarren'). Fy fan vad jag älskar den låten. Konserten var helt klart värt pengarna!

Kommentarer
Postat av: jessi

Härliga bilder!

2008-04-10 @ 16:04:31
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0