Lovley!

Gooooooodmorgon! eller jaa..
Jag sov faktiskt bara till kvart över nio eller vad det var, men var tvungen för att drömma klart min underbara dröm ^^
Idag ska nog mamma färga håret på mig, jag ska provköra Tinas föräldrars Saab som vi ska ha till Stockholm, träna skiten ur mig och förhoppningsvis köpa ett vitt ribbat linne på JC. Vill ju klippa mig också..när fasen ska jag ha tid med det om inte idag? Ska ju fira systerdottern imorgon.. Får ta och ringa och se ifall det finns någon tid någonstans. Kommer ju ändå ha cykeln i Linghem så..

Hur är det med er annars då på denna underbara lördag som bjudit oss blå himmel och solsken? :)

Dagen i ära så tog jag faktiskt på mig lite vårkläder.
Mitt nya vita linne och blå tröja :)

image179

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt får du men jag är äldre än dom =)

2008-04-05 @ 11:51:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: marika

vad smal du har blivit kvinna ;)

2008-04-07 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0