Måndag >.<

Någon mer än jag som känner aningens lite "nej" för att det är måndag? Iofs så är det ju bara ca 2 dygn kvar till Coheed and Cambria :D
Idag har vi en jävla temadag om globalisering, och vi 3or är dom enda som behöver vara kvar till 16! Dom andra får sluta vid lunch! Fy fan! Varför? Det är ju fan vi som kämpat mest, borde inte vi få ledigt då eller? Jävla skit..
När jag kommer hem sen ska jag skriva mitt arbete om hur min ekonomi kommer se ut efter gymnasiet. Borde inte ta mer än en till två timmar. Ska ju dansa 20.30 också..palla när man inte kan stegen >.<

Nehepp, om man ska ta tag i sitt liv och fixa sig lite. Frukost rekommenderar de ju på morgonen också så det är väl bäst att börja om jag ska hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0