Onsdag i Tidaholm.

Hej på er!
Sitter nu i sängen med laptopen i knät. Asgött att slippa sitta på en hård stol och få ont i nacken. Laptopar is tha shit ^^
Skjutsade Per till gården vid halv sju eller så idag, segt som fan var det att ta sig upp. Kom väl hem igen vid kvart över sju typ. Klämde då i mig en macka och gick och la mig. Hade satt klockan på nio för att jag inte skulle sova bort hela dagen men när jag vaknade då så kändes det som att jag blivit överkörd av en ångvält. Satte då klockan istället på tio men samma sak där så jag råkade somna om och vaknade för en timma sen. Nåja, jag känner mig inte överkörd längre i alla fall ^^

Idag händer inte så mycket. Ska snart ringa Per och fråga om vi ska åka till Maxi idag och sen ska jag ner och handla lite juice, keso och morötter så jag får i mig lite 'lunch'. Ska försöka spara in lite på kalorierna nu till studenten ^^

Återkommer efter jag handlat. Adjöss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0