Shoppinghjälp tack!

Jag har sett ut lite på Catalog (Ellos outletsakamojs på internet) och ska nog beställa dessa saker. Kostar 295:- sammanlagt + frakt.

Zooma
Kostar 50 kr och ska ha i denna färg.
Zooma
Kostar 40 kr och ska vara i citrongul.
Zooma
Kostar 75 kr och ska ha i denna färg.
Zooma
Kostar 65 kr för dessa tre i denna färg.
Zooma
Kostar 65 kr och ska ha i denna färg.

Vad tror ni modebloggare? Är jag helt ute och cyklar eller? xP
Har insett nu att min garderob är full av färglösa kläder och så kan jag ju liksom inte gå omkring i Turkiet. Ska köpa ett vitt ribbat linne på JC innan vi åker också, har ett grått men ett vitt kan ju vara trevligt nere i värmen (hoppas det är varmt!). Jag bara ber för att kläderna kommer passa så att dom som vanligt inte är för små vid brösten. Är så trött på att behöva beställa strl 40 enbart för bröstens skull. Nu har jag ju gått upp i vikt och fått lite muskler så nu fyller ju magen ut tröjorna iaf ^^ var värre förut när jag hade strl 40 för bröstens skulle men vid magen strl 36. Såg inte klokt ut ^^

Förresten, är gult och orange nån färg som är inne i år? Insåg nu att jag fick med 3 gulpigmentiga saker.. Haha. Vettefan hur jag ser ut i gult men det lär ju bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Elina

jag är ju inte modebloggare, men det var snyggt :-) och gult och orange är alltid fint på somamren :-9

2008-04-02 @ 20:34:52
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0