Snart börjar jag tjuta!

JAG VILL TILL HULTSFRED I ÅR!

Varför ska jag ta studenten just iår? Kunde jag inte fått göra det förra året? Kunde dom inte haft dom braiga banden förra året eller nästa? Varför just i år? Jävla skit.. Visst, jag fick se Evanescence förra året och det var jävligt värt men det var enda bandet jag åkte dit för. Iår är det MASSA band som jag vill se. Jag missade ju dessutom AB's konsert... FAN!

Dom jag missar är:
♥ Alter Bridge
♥ Jimmy Eat World
♥ Linkin Park
♥ Neverstore
♥ Simple Plan

Dessutom är torsdagsbiljetterna redan slut och det är ju då Alter Bridge spelar :'(

Ingen som vill skänka en torsdagsbiljett för ett fint pris till en gråtande och fattig student?

image243


Kommentarer
Postat av: Sandra T

Svar; Finns det i vanliga livsmedelsaffärer eller på apoteket? :D

2008-04-23 @ 16:15:06
URL: http://dirren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0