SOL! :D

Vad såg jag genom fönstret i dörren när jag vaknade? SOLSKEN! :D och vet ni vad det betyder? Att man kan ha leggings på sig, och idag ska jag ha vita tror jag :) (hade fått hem dom från ellosbeställningen i fredags).
Oj, god morgon förresten! ^^
Hittils har jag bara hunnit gå upp, klä på mig och satt mig här med en skål flingor och mjölk. Älskar Kellog's K Red Berries <3

Igårkväll var det lite jobbigt av en anledning som jag inte vill berätta om. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, kändes så orealistiskt. Men men..det får väl ordna sig.

Idag står detta på schemat:
? Packa ner allt nu innan skolan
? Skolan börjar 10.40
? Träna 12.30 - 14.00
? Slutar 17.15
? Ev åka ut till Maxi för att handla färdmat
? Åka till Per :)

Nej, nu måste jag ta tag i mitt liv lite här. Lär ju få skita i första lektionen annars ifall jag bara ska sitta här och dega.
Skriver senare idag.

Ha en bra dag så länge, vad ska ni göra? :)

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0