Söndag :D

Hej på er!
Har varit borta ett tag från bloggen, förlåt för det! Men nu är jag här igen ;) Förstod inte riktigt hur jag laddade datorn (han har en bärbar värsting) och virriga jag glömde jämt att fråga när han väl var hemma. Kom till Skövde 20.30 i fredags och väntade en timma där tills Per, Dennis och Teike kom med bilen. Dennis ville supa så jag fick köra bilen. Usch..var så nervös. Första gången jag körde fanskapet :P men vi kom hem säkert i alla fall. Igår jobbade Per hela dagen så jag städade lite och sånt och sen kom Dennis och Teike över och dom glodde på tv medans jag duschade. Efter det så fick jag äntligen träffa älsklingen :)
Var jätteledsen imorse när jag lämnade Per på gården eftersom det var tänkt att jag skulle åka hem idag. Men det ska jag inte göra :D jag ska ta bilen imorgon bitti vid 5.30(!) för att komma till skolan. Så åker jag tillbaka på tisdag kväll hit :) yaaaay! Lovley..me is happy!

Nej, nu ska jag ringa Per igen och sen ta hand om helgens disk som finns över hela köket >.< lägger in bilder sen på lägenheten när jag städat upp lite :) hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0