Tatueringar..

Mamma är ute och springer så hemklickandet av kläder får vänta ett tag. Sitter istället och glor på tatueringar. Ni ska bara veta hur sugen jag är på att fixa en NU! Ska antagligen dra till Göteborg dit A-K var.. Den blev så stilren och snygg så jag skulle kunna stå i kö länge för att få tatuera mig hos just honom. Ni har inga tips om bra ställen i Sverige?

Per vill ju göra en tribal över axeln, och visst..dom kan vara snygga men jag vill att den ska bli stilren. Jag vill att han ska kompromissa med mig :P kontrollfreak eller vad? ;)
Nåt liknande denna (fast mindre!). Det jag tänker är skiftningen eller hur man säger i själva mönstret, lekt lite med svart och grått.


Här


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-22 @ 19:36:42
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0