Vad ska folk tro om mig?

God eftermiddag eller nåt ^^
fan vad artig jag är. Undrar varför o.O
Kom just hem från stan. Har varit där och klippt mig samt shoppat lite. Man skulle ju kunna tro att jag blivit stenrik så mycket som jag shoppat de senaste dagarna, PLUS en klippning. Gudars..nejmen eftersom jag fick dedär 4000 av mormor och morfar så tog jag tag i min garderob lite. Jag hade ju verkligen inga linnen till Turkiet, och de jag hade var färglösa. Har bara två bh som jag använder men nu vill jag slänga dom så då hittade jag faktiskt 2 för 1 på Gina Tricot. Eller..de hängde ihop liksom. En svart och en rosa t-shirtbh eller vad de hette. Lite push-up effekt. Lätt värt 129 kr :D och så hade jag ju 73 kr kvar hos JC så då köpte jag det där vita linnet :)

image180

Bh:arna är dessutom i bara C-kupa. Blev jätteglad när jag kunde klämma mig i dom :D
Visar klippningen sen när jag duschat x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0