Valborg.

Valborg är så sjukt överskattat. Alla går och planerar veckor innan vad de ska göra och vad de ska ha på sig. Folk köper nya kläder enbart för den här dagen. Så kommer dagen till slut och folk super skallarna av sig och mår dåligt dagen efter. Inser inte folk att valborg brukar bli misslyckat? Har pratat med några om detta och de flesta höll med om att den är överskattad. De två senaste valborg gick åt helvete och jag vägrar fira iår, så därför blir det inget drickande (förutom cola) och hemma kväll. Dessutom så jobbar Per imorgon så han kan inte heller vara ute och flänga. Jag hoppas bara att jag slipper att Pers kompisar ringer och vill ha skjuts någonstans för jag ska vara hemma och käka lax.

Fan, vad ska jag göra med laxen (laxfiléer) och vad ska jag ha till? Kan ni ge mig lite tips, inget krångligt tack eller nåt som tar för lång tid. Kommer inte orka det ikväll med en hungrig pojkvän flåsandes över axeln :P

Aja...vad ska ni göra på denna överskattade dag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kanon. Jo det är bra. Vad gör du nu för tiden då? :)

2008-04-30 @ 15:40:14
URL: http://Jassica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0