Vissa har tur.

Hemma :D vet ni varför? Såklart ni inte vet.. Skulle ju med sånggruppen till Jazz och bluesfestivalen, men vid den tiden så hade dom bara en massa workshops så vi slapp gå dit! Slapp att ha kör med. Åkte hem istället. Fasen vad det är skönt att vara hemma tidigt. Det är ju sånt otroligt fint väder med! Sol och 13 grader varmt, mycket varmare om man solar på vår altan som ligger i lä :)

Gosh, blev sjukt trött nu. Kanske ska ta en powernap ;) får se får se.. Äh, nåt måste jag ju göra. Kan ju inte bara sitta vid datorn och dreggla över min design samt vänta på att nån av mamma eller pappa ska få ett sms ifall mina kläder har kommit. Vill ha nu!
Allt börjar bli osammanhängande nu. Tecken på att jag ska sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marit

Ha en bra fredag !!

2008-04-04 @ 15:39:41
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0