What's in the fridge?

När solen sken och man just kommit hemcyklande, vad blev jag då sugen på? Fanta! Visste att vi hade det i kylen ute i garaget. Öppnade dörren till kylskåpet och fick en chock. Sprang genast in i huset för att hämta mobilen för att ta kort. Det var bara tvunget att dokumenteras.

image168 
Herregud, hur mycket läsk tror dom att jag dricker? Jag har ju typ i stort sett nästan slutat med det på helgerna, det brukar inte ens bli en flaska längre. Men det här? Fine, det blev väl över en massa från firandet av pappas födelsedag och påskafton men liksom, kunde inte min kusin tagit detta? Jag vill inte ha 4 st 2-liters fanta. Colan och vattnet kan behållas (ölen är ej min) men resten vill jag ska försvinna.
Detta ger mig ångest..jag kommer ju redan vara onyttig hela veckan i Turkiet. Jag vill inte va onyttig innan dess >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0