Yaay! :D

Jag har visst fått lite läsare märker jag :D hoppas ni stannar och säger till om nåt fattas. Men glöm det där med dagens outfit och massa mode och tjoffs, jag hänger inte alls med vad som är inne nu. Jag kör mitt egna race ;)
Wow, drömmen vore ju verkligen att lyckas i bloggvärlden. Behöver inte nödvändigtvis tjäna pengar på den (gör det inte idag, trots reklamerna) men att va upp i Stinas och Kenzas siffror varje dag.

image178
För vissa kanske inte 50 personer är så mycket, men det betyder att 50 pers faktiskt tar sig tid att kolla igenom det inlägget jag skrivit. Bara det betyder mycket. Var inte rädda för att lämna en liten simpel kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0