Blä för kablar.

Jag kan tycka att det är rätt så intressant hur man lyckas slarva bort varenda sak på 44 kvm. Okej ifall det hade varit på dom 70 kvm som jag förhoppningsvis ska flytta till men på 3 rum slarva bort halva bohaget? Alla saker som tillhör datorn som jag hade med mig har spårlöst försvunnit. Jag vet ungefär vart jag har hälften av alla de saker som jag hade med mig. Men vart är resten? Har rotat igenom allt i lägenheten snart för att hitta datakabeln till telefonen.

Aldrig mer ska jag packa in mig med någon på sådan här liten yta. Saker ligger ovanpå varandra så måste man alltid ta sig underst för att hitta det man vill ha.. Per har också lyckats slarva bort hälften av sina saker här inne. Jag tror seriöst snart att nån mer tror sig bo här och tar våra saker. Man kanske borde leta efter dom små flodhästarna som kommer fram om natten.



Jag lovar att det är den här som tar alla mina saker och som äter upp mina riskakor.

Kommentarer
Postat av: Josefiin

Haha så jävla skön reklam! ;D

Kika gärna in på min nystartade blogg där jag säljer smycken!

PearlsForGirls.blogg.se

2008-08-25 @ 19:04:02
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0