Clean kitchen.

Nu skulle nog till och med Gordon Ramsey vara nöjd. Efter att ha stökat runt i köket i knappa två timmar så är det näst intill kliniskt rent där inne. Finns bara några saker som ska in i förrådet (dom SKA in dit ikväll) på golvet. Ska ta tag i vardagsrummet om en stund, anser mig vara väl förtjänt av en paus med riskakor och tv först.

I vardagsrummet ska jag få in de rena kläderna i skåpen (Per får rensa ur sin garderob idag eller imorgon) och de smutsiga i tvättkorgen för imorgon eftermiddag så är det dags för tvättning. Jag ska damma och försöka få undan sån skit som bara står och dammar på tv-skåpet och dammsuga samt torka hela lägenhetens golv.

Känner mig så stolt. Måste bara försöka hålla det såhär rent också. Gudars..det är jobbigt att inte ha några föräldrar som plockar undan efter mig men å andra sidan så slutade dom nog med det för flera år sedan. Är också skönt att slippa tjatet ^^

Dags för välförtjänt paus, ska också fundera över mataktigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0