Fika, film osv.

Fikat med tjejorna var superkul! Inte tyst en minut! Oj oj oj..det här måste göras om! Var så härligt att sitta och skratta med kompisar igen. Gud vad jag har saknat dom. Att umgås med tjejer för en gångs skull och inte bösiga killar som pratar traktorer var nog behövligt för mig. Att få känna mig tjejig igen, trodde nästan den känslan försvunnit. Tyvärr fick jag inte med mig kameran så inga kort togs, men nästa gång hänger den med!

Efter att vi sagt hejdå till varandra så gick jag en runda på stan. Den slutade med att jag köpte Skin Drink från Lush och en foundation från Max Factor på H&M. Nu kom jag att tänka på hur mycket foundation och puder jag har på mina händer. Var ju tvungen att testa alla tills jag kom fram till vilken jag ville ha. Vid det här laget så borde jag ha smetat ner allt med foundation. Grattis till mig.

Ikväll ska jag umgås med katterna (om dom vill vara sociala och komma in snart) och glo lite på film. Har lånat Blood Diamond och World Trade Center av mamma. Hoppas dom är bra och får mig på bättre tankar. Det började inte så bra med att tårarna forsade nerför kinderna när jag kom hem hit men vafan..jag har bestämt mig för att ha en bra kväll och då ska jag bannemig ha det också. Så godnatt eller nåt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0