Fredag och Australien.

Hej och godmorgon.
Kännner mig en aningens jättetrött men att få sova lite var skönt. Somnade nästan direkt igår för igår natt så jobbade jag och då blir det inte mycket sömn och hålla igång sedan hela dagen tär på kroppen. Nåja.. Idag ska jag bege mig in till Skövde för att hitta present till Tina och kanske även mamma. Är lite osäker på den presenten jag tänkt ifall den kommer fram i tid men vi får se.. Hittar jag nåt dunderbra till mamma så får det bli så istället.

Söta Annabel är i Australien nu den lyckosten. Kolla bara på den här fina bilden. I hate you >.<




Dags att sova lite och sen släpa in mig själv i duschen. Godnatt/godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0