Jaao..

I brist på rubriker.

Igår så var jag och hälsade på katterna hos mamma. Gosh vad Snurr har växt. Per och jag käkade middag där igår också och så ska jag tillbaka idag för hon ska sy in ett par jeans åt mig. Köpte dom på Tradera och dom var ett par hus för stora men det är ju bättre än för litet så då ska hon hjälpa mig med det. Då får jag ytterligare en chans att gosa med Bill. Får se om jag träffar Tina nåt med. Vore skojsigt! :)

Nej gudars.. Ska ta bort gårdagens smink (somnade ovaggad igår ^^) och sätta dit nytt. Blir nog att hälsa på farmor som städar hos Inger efter det med..tillsammans med Åsas hund Isa. Hon är så liiiiiiiiten och lugn. Rätt fulsöt :P tror rasen heter nåt med schauser eller nåt. Vet ej stavning, bara hur man uttalar det :P hah..

Kommentarer
Postat av: LISA

Få gratis smink eller presentkort genom att samla poäng! Bli medlem på gratismakeup genom att klicka här nedan så får du 50 poäng som välkomnspresent!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=19411

2008-08-15 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0