Lägenheten.

Var som sagt förut och kollade på en lägenhet med Per.
Har också sagt att jag hoppades att den skulle vara den rätta. Tänkte att jag skulle tagit lite bilder men jag glömde kameran och så var hon som bor där nu hemma. Kändes lite fel.

Men, då kanske man ska berätta lite då. Kan försöka göra en planritning i pain sen ^^
Hallen var i lagom storlek som kräver lite jobb men inte alltför mycket, den kan bli riktigt mysig. Badrummet var rätt så stort och med lite snygga hyllor och nytt spegelskåp så blir det svinbra. Vardagsrummet hade den perfekta storleken och en väldigt bra planlösning. Såg massa potential där inne. Blev kär i det rummet :P Sovrummet var stort och kan bli så som jag tänkt mig. Kommer inte ihåg ifall det var fasta garderober där inne men hoppas att det inte är det. Köket var lite av en besvikelse. Det är lite färre skåp än vi har idag och luckorna var vita. Men en bra plats för köksbord och plats för mer tillköpt arbetsyta finns. (kommer alltså köpa mer bänkliknande saker dit så det kan ställas in saker där). Undrar om man får måla om eller köpa nya skåpsluckor till lägenheten?

Nu är det inte så att vi har bestämt oss. Per är lite tveksam eftersom tvättstugan såg lite läskig ut men å andra sidan så är det inte där vi ska bo. Hela lägenheten har potential att bli så som vi (jag) vill ha den. Och balkongen var GIGANTISK :D och fruktansvärt fräsh..trä x)
Men vi ska fundera i veckan och diskutera lite. Fick IKEA-katalogen idag och har hittat massor jag vill ha till inte så farliga priser. Yay! Hah..men lägenheten ligger rätt så nära om hjärtat. Skulle iaf inte tacka nej till att bo där. Nära till centrum men en liten bäck och träd utanför balkongen så man ser inte fulla människor varje kväll längre nedanför. OCH den är på första våningen. Katt ska självklart in i den lägenheten i såna fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0