Lägenhetskoll.

Nu jävlar är jag på G!
Har ringt till två hyresföreningar här i Tidaholm och fått lite information om två intressanta lägenheter. Den ena var tyvärr kallhyra men den låg på 3500kr + värme, men vem vet hur mycket det kan dra iväg? Så njaae..inte så intressant.
Sen så fanns det en på Linnégatan och det ligger inte alls långt ifrån där vi bor nu. Den skulle bli ledig från och med 1 november och låg på ca 70 kvm och hyran är på 3890kr inkl värme och parkering.
Det som lockade med den första lägenheten är ju att man har egen ingång och den ligger på andra våningen samt att tvättmaskin och torktumlare fanns i badrummet. Han sa också att dom lägenheterna är väldigt fräsha. Men han som jag pratade med om den andra lägenheten var mycket trevligare och han sa också att om vi vill tapetsera om så står han för kostnaden bara vi gör jobbet. Låter inte alls dumt. Den kunde vi få kolla på imorgon. Åhh..måste få tag på Per. Jag vill titta på den imorgon.. Jag vill flytta :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas att det blir något då :D

2008-08-18 @ 15:00:59
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis
Postat av: Matilda

vad kul att du gillar mina smycken :D det ingårsmyckespåse i priset och frakten bjuder jag på :D du är välkommen tillbaka :D

2008-08-18 @ 15:28:52
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0