Lördag.

Nu är jag tillbaka igen.

Mamma åkte hem runt 16. Vi har haft det jättetrevligt och tjötat en massa skit dom här dagarna ^^ Har också upptäckt lite mer av Tidaholm också. Borde verkligen bjuda hit mina föräldrar mer, annars går jag ju inte runt staden nåt.
Vädret är ju skit idag så det blir inget Olstorp. Och jag som sett fram emot det jäääättelänge. Första helgen på ett tag som jag är ledig och så blir det rent skitväder. Någon där uppe bland molnen måste vara väldigt emot mig. Damn them. Ingen som vet nåt roligt man kan göra i Skaraborg ikväll? Vill verkligen inte bara sitta hemma och uggla, men tyvärr verkar det ju inte bättre.

Såg på Project Runway nyss. Blir så sugen på att sy..fast jag kan ju inte. Är helt värdelös på allt som har med tyg, nålar och symaskiner att göra. Men jag önskar att jag kunde. Men är man en träslöjdstjej så är man..tyvärr.

Ska lägga in lite bilder senare, b la på min underbara väska som jag fick av mamma i torsdags och lite annan skit. Ska bara låta batteriet i kameran ladda först.

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: haha jag vet dom e så taskiga som nt vill bada :( , ja du har nog rätt :p fast vem vet

2008-08-02 @ 17:25:32
URL: http://dundernalle.blogg.se/
Postat av: Jonnee

Ha en trevlig kväll! :D

2008-08-02 @ 19:50:35
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0