Måndag.

Det känns så underbart att inte ha ångest och vara sur på måndagar längre. Nu är det ingen skola som börjar varje måndag längre och känna hur veckan kommer hasa sig fram i snigeltakt. Nu slipper jag längta efter dom få helgerna jag och älskling skulle träffas, slippa pendla som ett freak och aldrig ha pengar.
Just denna måndagen är bra. Men det kan bero på att lönen ploppade in ^^

Idag har jag inget inplanerat förutom att jag ska gå och posta en del av Tinas present och ringa till Vadaren AB (hyresbolaget som har lägenheten vi vill ha) och ringa till Klippkompaniet eller vad det heter. Dom såg seriösa och bra ut. Såg liksom lite modernt ut och på nåt sätt så förknippar jag det med moderna frisyrer. Hoppas att det är så också. Har bestämt mig för att få tillbaka min lugg. Den är för närvarande nere vid nästippen och jag anser att det inte är så snyggt och framförallt inte så praktiskt. Men det finns säkert olika meningar om den saken.

Borde åka in till Skövde för att kolla på present till mamma igen men vafan..den människan önskar sig ju bara dyra saker :P har inte tänkt att bara ge för 100 kr men ändå. 50 år fyller man ju inte varje gång och min lön blev i och för sig rätt bra. Ska nog sätta mig ner med hennes önskelista och kolla vad det är jag kan tänkas hitta och som inte kostar 1000 kr. Ciao.

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

hihi, tackar! jag har ingen aning faktiskt! det var min pappa som hittade och köpte den! ska kolla emd honom! :)

2008-08-25 @ 13:31:27
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0