Rubrik.

Blev ingen powernap som pappa skulle sagt. Istället käkade jag lite vindruvor och blev något piggare. Sitter och kollar lite på Pussycat Dolls presents.. Är bara massa återblickar så det är inte kul. Har redan sett hela säsongen men det är kul ändå.

Är lite nervös inför att titta på lägenheten igen, vad Per kommer tycka och sådär. Efter det så hade jag tänkt att mysa lite med Per men då ska ju han dra hem en kompis som har varit här väldigt mycket senaste tiden och sniker mat och pengar. Står inte ut med det. Vill bara ha honom för mig själv för en gångs skull. Är det för mycket begärt? Men eftersom jag lagt ner allt tjaffs så försöker jag vara den perfekta flickvännen istället. Är rätt stolt över mig själv för det, för igår råkade jag se en sak jag inte velat se. Något som jag misstänker hände förra året. Men jag säger inget om det för jag vill inte bråka och jag vill bara lägga förra året bakom mig. Bara jag är lika stark i helgen men känner jag mig själv rätt så blir det nog en del deppinlägg, så varför inte försöka vara så positiv som möjligt innan dess?

Aja..nogsnackat om detta.

Kommentarer
Postat av: linnea

okej, hoppas allt löser sig ! :)

2008-08-28 @ 08:59:59
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0