Söndag.

Jag är hemma!
Igår åkte vi till Olstorp ändå och vid halv två på natten/morgonen så drog vi till Max i Skövde och käkade. Väl hemma hos erik vid tre så delade Per och jag på en 90 cm bred säng. Gick bra fram tills jag skulle väcka honom. Då ramlade jag utanför sängen och råkade skrapa upp armen på ett hörn av väggen så nu har jag ett avlångt brännsår ovanför armväcket på högra armen. Lyckat. Inte. Sen sov jag fram till halv två ungefär och kom hem för en halvtimma sen. Nu ska jag tydligen åka tillbaka ut till gården och vara med vid mjölkningen. Får se om jag kommer att tycka det är kul eller om jag springer livrädd ut ifrån ladugården. Kossor är minsann lömska odjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0