Söndag.

Idag är en sån där göra-ingenting-dag. Lite som igår.
Idag är också en solig dag (verkar det som hittils). Funderar starkt på att ta ett varv innan jag käkar lunch sen. Ut och gå alltså. Kan ju ta med kameran samtidigt och ta lite fina bilder. Och så kan jag faktiskt försöka leta upp Dansverkstan som jag ska börja dansa hos nästa söndag, men nästa söndag så firar jag mamma så det blir ingen dans den gången.

Men om jag bestämmer mig för att ut och traska samtidigt som jag fotar runt lite och letar upp ställen jag vill hitta så borde jag kunna traska bort en sissodär 2-3 timmar. Låter ju svinbra! Man får passa på medans regnet håller sig borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0