Tisdag..?

Förvirring. Är det tisdag idag? Det känns inte som tisdag men det borde logiskt sett vara tisdag idag för igår var det löningsdag och då var det måndag. So tuesday it is then.

Igårkväll satt vi och sorterade upp alla räkningar (ungefär som på lyxfällan) men Per råkade slänga ett par räkningar som han inte trodde var räkningar (han hade inte ens öppnad kuverten) så dom upptäckte jag imorse och la ner i räkningsmappen. Det känns riktigt bra att ha koll på allting så ikväll ska allt betalas. Hoppas verkligen att det blir nåt över men det borde det bli! Så jag åker inte in till Skövde förrän imorgon när jag vet hur mycket pengar jag får över till presenter och dylikt.

Så idag blir det att stirra ut på regnet och ta hand om disken. Roligare än så kan det inte bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0