Visning.

Det var tur att jag inte bestämde mig för att åka in till Skövde idag. Klockan 15.00 ska jag kolla på en lägenhet som ligger bortanför Falköpingsrondellen på Hörnviksgatan. Det är en 2a på 72 kvm och kallhyran är 3511 kr/mån. Lite tråkigt med kallhyra men ska fråga lite vad den nuvarande hyresgästen ligger på i el och värme per månad. Det är egen ingång upp till andra våningen med stor balkong och egen torktumlare och tvättmaskin. Tydligen ska dessa lägenheter vara hyperfräscha så jag har höga förväntningar :P

Men det ska bli jättekul att titta lite. Så det börjar bli dags att slänga in sig i duschen och försöka se lite vettig ut när man kommer dit. Man vill ju göra ett bra intryck ^^ hej hopp!

Hoppas bara att jag hinner komma hem till Top Model kl 16 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0